tisdag 23 mars 2010

Trött svullen och sur!!

De låter hemskt eller hur? Men de är jobbigt nu....konstant trött konstant sur jag är inte trevlig alls längre...men men!!
Detta snarkande gör mig galen, jag får knappt upp ögonen längre på morgonen. Ska prova att ringa Avesta i morgon igen, fick direkt numret idag av en snäll sekreterare. Har en remiss dit men väntetiden är 9 månader, känns som jag kanske skulle behöva det lite tidigare.....?? Sen har jag börjat svullna upp i benen men de kanske har ett samband?
Ja ja inge mera gnäll nu de finns alltid de som har de värre ;))

Imorgon ska jag vara med fröken Eriksson i skolan sen blir det Teater på trollets dagis och kvällen avslutas med föreläsning i kyrkan" att vara tonårs förälder" spännande!!

Kraaam och ZZZZZZZZZZZZ på dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar