måndag 12 december 2011

Nattjobb och besök på öronmottagningen!!

Jag har som sagt jobbat natten och stannade kvar några timmar så vi kunde handla lite till jobbet. Sen tog jag bussen hem till min sjukling, Jonas som under medverkat på Maserhallens årliga Luciashow. Dom hade ett avsnitt med busiga/galna hopp från höga höjder. Och Jonas skulle hoppa från 3.ans trampolin och sedan landa på sidan, liggandes i luften. Och han möter vatten ytan med ett klick ljud i örat, han kände direkt att något inte stämde men han är ju inte den som klagar så han försöker hoppa lite igen, men det går inte. Det gör för ont helt enkelt. Han ringer hem och berättar om det hela, så jag ringer 1177 och rådfrågar, dom anser att vi kan avvakta med lite alvedon och nässpray och ringa VC idag. Sagt och gjort idag var vi dit och läkaren skickade oss akut in till öron mott för vidare koll. Där kunde dom konstatera en inre blödning i örat och han fick örondroppar och ska in igen imorgon på hörselkoll.Sen tillbaka om 1 månad då ska trumhinnan ha läkt, den var nämligen spräckt AJ!! AJ!!

Jaja nu sitter jag på jobbet igen för natt 2 av 3 ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar