fredag 26 februari 2010

Ja se de snöar ...och bror blir 30år idag!!!


Kan inte förstå att alla klagar på snön när den väl är här, eller är de så att det kom lite väl mycket?? Hur som helst tycker jag det är så mysigt nu när dagarna blir längre och vi behöver ljuset så väl...tro ni också gillar det bara ni känner lite på det;))
Idag fyller bror 30år och det ska firas nere på Broken Dreams älsklingen fyller på måndag och eftersom fru och fröken Eriksson inte är hemma då så firar vi han med!!
Jag och Towa ska pyssla ihop ett halsband till namnhänget vi har beställt till mannen<3
Jag och Jennifer åker på läger "JC_läger" imorgon och kommer först på tisdag igen. Vi kommer att vara ute på Dalagården, www.dalagarden.se hoppas på massor av sol och jag kan säga att väderleksrapporten ser lovande ut..lalala!!
Tar nog med mig bärbara så jag kan uppdatera lite här om jag hinner?? Vi ska åka slalom, pimpla, åka skridskor och vara ute i massor <3

kraaam på dig och du glöm inte att ett leende är bättre än två !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar