fredag 19 februari 2010

Kaos övergår i LYCKA big time!!


Vaknade lagomt groggy efter nattens prövningar ( Jennifer ) hade krångel med sin mage igen, fattar inte när den ska sluta bråka med henne =( Hon har sedan ett år ålder ständigt och nästan jämt haft ONT i magen. Vi har provat allt ifrån mjöljkfri till glutenfri mat men inget hjälper?? En sväng plocka läkaren till o med bort blindtarmen men icke sa nicke ont har hon lik förb.....!

Jaja hon var då pigg som en lärka och skrutta iväg till skolan, bara mamman som som är som ett lik...öh!! Dagen i övrigt har varit ren KAOS, känner i stundens hetta att jag ville säga upp mig som mamma.....hallå kan man reklamera ungar?? TYST...nä de gick inte?? Nä bara att tjata vidare på trötta tonåringar och en 4-åring som är som en virvelvind.....tjoho bara att hålla i sig och hänga med :)

Och just som jag känner mig som den hemskaste mamman som bara kan finnas SÅ kommer ängeln Lisette hit med världens finaste halsband <3 TACK SNÄLLA du gjorde min dag värdig att kämpa vidare på!!
Ett silver hänge med texten "VACKER GENUIN UNDERBAR KVINNA" med en läder kedja alternativt silver kedja <3 ÅH vilken känsla du gav mig... lycka BIG TIME <3

Ibland sänder GUD sina änglar verkligen i rätt stund!!

Ha nu en härlig fredag för det ska jag ha.....fnitterfritt dessutom för tjejerna ska sova över på mix ikväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar