torsdag 18 februari 2010

Kristendomen ala prov ;))


Så var veckans prov avklarat kan säga att de var bland de svåraste jag genomlidit på länge men svarade på alla frågor...duktigt Eriksson hehe!!
Hoppas nu bästa fröken Fräken Gunilla blir nöjd.

Annars da? ja jag har gjort lite hemlisar idag som att.......och sen kom bästa Lisette över för en välbehövlig klippning!
Efter dagens pärs bestämde jag mig för att "skolka" imorgon, ja ni hörde rätt...tänker unna min hjärna det innan den kokar över av all info!
Så imorgon ska söta fröken mellan Eriksson på sin årliga koll till tandis och jag tänker vara en duktig mamma som följer med ;))
Nä hä du nu tänker jag hoppa ner i soffan och mysa med mini Eriksson innan det är dax för hämtning av mellan E <3

Kram och du glöm inte ...det finns ingen som du!!
BILDEN ovan är på bästa Vasili i sitt ässe!!

1 kommentar:

  1. tack så himla mycket för den behövliga klippningen, trots min sorg. :( hoppas på mys till helgen! puss

    SvaraRadera