onsdag 17 februari 2010

Super duper onsdag !!


Dagen har spenderats i skolan, har haft historia och matte lektion. Fick tillbaka mitt matte prov idag.......29,5/40 möjliga...taadaaa godkänd vid 18 med andra ord fick jag ett VG...så nöjd!
Kvällen har spenderats i soffan med Religions boken i högsta hugg, hat nämligen prov imorn igen så håll tummarna nu..HÅRT!!

Annars da vad har hänt här? Jo jag har varit på .....och hårdtränat, hoppas jag orkar denna gång!
I övrigt har jag idag haft en panikattack idag och det gillas inte :(
Fattar inte varför jag har det ibland...eller jo jag vet varför, min hjärna gillar inte när jag har tusen bollar i luften. Men det är så svårt att hejda sig ibland, mår man bra så vill man så mycket att man lätt glömmer att hjärnan inte hänger med i samma fart*ler*
Så jag ska ta det lite lugnare, vill ju likson inte tillbaka dit jag var i våras!!

Aaa jag har hittat en kanon sida med kläder med kristna coola tryck plus en massa annat skoj www.flatebo.se

Tjing mina vänner om de nu är nån som läser ??

2 kommentarer: