tisdag 2 februari 2010

Matte+Fru Eriksson=????


Är på uselt humör efter dagens matte!!
Jag kan bara inte få ihop de hela....alla dessa bråktal som ska gång ras och delas igen och förkortas, för att inte tala om alla vanliga tal plus minus....nej jag måste lägga ner mer tid på matten!! Kan bli en tuff vår det här??

Jaja nog om det, jag och bästa EmmaPemma åt en suverän lunch idag på Oktaven "Studenternas Hus". Kan bara säga att de var inte sista gången jag åt där ;))
När jag väl kom hem möttes jag av bulldoft i köket, min älskvärde sambo hade startat bullbak med tjejrna! Sen kom farfar förbi för lite ansning och vi diskuterade Martin födelsedags present.....inte lätt att komma på vad man ska köpa?? Tips på en 40-års present mottages gärna ;))

Pöss på er för det ska jag göra nu...pussas alltså !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar