torsdag 11 februari 2010

Söndagens äventyr i stora staden plus lite mer....


Har helt glömt av att blogga denna vecka men så har den också varit ganska händelsefull på många sätt.....bl.a har jag avslutat min matte på distans, och är därmed en duktig klass elev istället!

Sen har jag påbörjat med en gammal dröm som jag hoppas att jag skall kunna uppfylla men det kommer det mera om längre fram???

Och det bästa sen sist är nog i söndags när jag och käre lillebror tog våra yngsta och for till Naturhistoriska för lite kultur :) vi såg filmen Deep Sea i 3D...grymt bra och ganska så spännande för de små! Trollet tog av sig glasögonen efter en stund med kommentaren "mamma de bli int lika läskit utan..pröva så få du se" kan till lägga att de vart lite fniss i kulisserna !! Rent dalmål...
Så nu är det snart helg igen och det ska bli spännande att se vad den har att erbjuda förutom lördagens besök hos Linda och Kasper!

ha de gott my friends

1 kommentar: