söndag 31 januari 2010

Aloe vera party!!


Vaknade pigg imorse, måste vara veckor sedan! Har ju stora problem med mitt snarkade vilket gör att jag sällan är utvilad men imorse så var det inte så jobbigt att gå upp. Kanske det beror på "KICKEN" jag fick igår av allt make ande och fotande, var ju hem till en vän som är sjukt bra på att fota, kände mig som en riktig modell trots alla 50 extra kilon...me like<3
Tog en hel del vågade bilder med inga nakna men däremot utan tröja för att få bilder på mina stjärnor längs ryggraden!

Var till kyrkan idag, de var gudstjänst för alla åldrar, min lilla gumma Jennifer hade drama på scen och var så duktig;)
Avslutade kvällen med skön fotvård hos mamma med Aloe vera som bästa Elin hade. Det bidde en beställning ren Aloe vera på dunk...enda dunken som finns i mitt liv numera.......inte en droppe på 1 1/2 år!!!! Visst är ja duktig??

Kram o natt på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar