lördag 9 januari 2010

Blekning födelsedagsringning och Iskall promenad ;)


Vaknade av en superpigg Towa som var hungrig, skönt då kanske det inte var vinterkräkan som flyttat in till oss? Man blir ju supernojig av alla bakterier...men men ingen annan verkar må illa så peppar peppar;))
Idag kom tonåringen på att slingorna skulle bli en helblondering istället så de var bara att knata till närliggande affär(två meter hemifrån) och handla mer!
I med smeten och en stund senare vips så hade man en superblond brutta;))
MEN MIA hur ser jag ut?? NÄ du får göra mig brun igen...jaja okej men inte idag hårbotten måste vila! Lite senare....du får färga om på tisdag, jag vill visa kompisarna i skolan först! Tippar starkt på att hon kommer fortsätta som blond;)

Sen ringde vi upp fasters OLLE som fyller 5år idag och sjöng för han, tänk det var inte länge sen vi var till BB och kolla på den lilla slarven mmmm!! Usch vad åren går, kan inte fatta att man har en hel arme med ungar hemma!!

Jaja nog om det jag är ju ända alltid ung(ler) kvällen avslutades med en iskall promenad till Jennifer som skulle sova borta hos en kompis, dit med tandborsten och sminkväskan...kan tro att de blir en sen kväll med mycket fnitter och bus!

Kram mina vänner nu ska jag se TV innan sängen natti nattt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar