fredag 8 januari 2010

Första orden!

Ja nu så har jag äntligen kommit igång, efter att har funderat ett längre tag om jag ska börja blogga! Men till slut kände jag att de var dax, man har så mycket inom sig som man vill dela med andra ;)) Så vem är jag då? Jo en halvgalen mamma med många järn i elden och med många barn både mina egna plus sambons och för att inte glömma alla kompisar till dom <3>
Min vardag för övrigt består för stunden av en massa pluggande, har som mål att bli klar sjuksyrra om 3 1/2 år. Är i grunden frisör sen 15 år tillbaka men tog en chansning och är nu tjänstledig!

Jag och min sambo bor i ett gammalt hus i ett hörn av Borlänge som vi renoverar hellre än bra men vem saknar ett par lister när man kan bubbla i badkaret ;))
Jaja de var iallafall några ord på vägen.....ses sen pöss på dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar