måndag 11 januari 2010

Erik har flyttat in...........me like <3


Ställde klockan på ringning i morse, lika bra att börja vänja sig igen. Ska bli SÅ SKÖNT att komma in i vanlig vardag med läxor, kvartsamtal och trtta, hungriga ungar. Låter jobbigt men det är ändå så skönt när allt är på rutin igen och man längtar till helgen. Sista lediga dagen spenderadas på Kupolen med bästa Emma/Loka hade som mål att få med mig vit sprayfärg hem plus present till Ollebus men vad hittade jag ingen färg men däremot super fina kaffemuggar(ERIK) på Lagerhaus för ynka 5kronan styck, vilket kap ;) Men tyvärr på grund av att de ska stänga de är synd för jag hittar alltid nåt skoj att ta med hem för att inte tala om barnen det är en riktig favorit som går i graven. Frågade faktiskt varför de stänger? dax för höjning av hyran igen.....snart kan dom väl skyffla igen hela Kupolen med och bygga parkering till Ikea, för jag tror alla kommer att hålla sig där i framtiden!

Jaja nog om det här sitter jag iallafall nyfärgad och är förväntansfull inför morgondagen med en ny termin studier(matte A B,sam,natur, historia)

Kraam lilla vän nu ska jag och ERIK sätta oss i soffan och dricka the <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar