fredag 15 januari 2010

Fröken Eriksson 10 år !!


Mammas älskade unge blir 10 år idag, kan ni FÖRSTÅ det....för det kan inte jag??
Tänk den där lördagen för tio år sedan när jag vaknade 5,00 på morgonen och var så otroligt lös i magen, gick på dass och då vaknade Martin. Han fatta nog direkt för han sa bara säg till när vi ska åka....så när jag väl ville åka så skulle han se klar filmen han börjat se på"Armageddon# som alla vet så är den 3 1/2 timme lång. Ja ha den var snart slut så det fixar sig nog...öh!! Tre minuter senare hängde jag i hatthyllan i hallen...Martin vi ska åka NUUUUUUUU!!
Väl inne i Falun blev jag undersökt och de konstaterade att jag var öppen 1cm...nej då kommer det att ta hur lång tid som helst juee, men nej sa barnmorskan här har vi ett bra värkarbete så det är snart gjort. Lite senare när klockan var 9,50 hade jag öppnat mig 3cm och 10,17 var lillskrutta på min mage. Men jag lova dig att hon har alltid haft bråttom här i livet, bla. så läste hon vid 5 år.
Så då har man varit tösa mamma i tio år och lill fröken fick tillbringa sin födelsedag på soffan med feber och ont i magen =(

Mamman ska nu sova med snarkspray och snarkskena i näsan och har man tur kanske man får flytta in i sovrummet snart...hähhä!!
Kraaam Natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar