tisdag 12 januari 2010

Back in school....<3


Pust första dagen avklarad, snacka om korvstoppning!!
Började dagen med en cykel som sa upp sig halvvägs till dagis, bara att vända om efter sparken! Ringde Micke som räddade mig med att köra Towa till dagis TACK!!
Väl vid bussen så var den 12 minuter sen så jag fick springa till dagens upprop men men fick en plats längst bak på golvet ;)) Var med på alla upprop även fast jag inte skulle eller fick så var jag även på religionen och jag fick en plats JIPPII!!
Virriga som dom är på Vägledningscentrum så har de slarvat bort min ansökan men skam den som ger sig;)) Ska ner i morgon och kvitta bort Natur B.....

Kvällen avslutades med Star Wars kalas för Olle och en god middag hemma med Bästa Cissi/Melwin.
Nu mina vänner ska de mysas med mannen <3
Kraaaaaaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar